loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • اخبار
  • کارگاه نمایش و تحلیل فیلم «حکیم» Der Medicus برگزار می‌شود
کارگاه نمایش و تحلیل فیلم «حکیم» Der Medicus برگزار می‌شود
فیلم «حکیم» یا Der Medicus ساخته فیلیپ اشتولتسل، چهارشنبه یکم آذرماه با حضور مهشید رضوی‌رضوانی نقد و بررسی می‌شود.
کارگاه تحلیل فیلم حکیم

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد: دکترمهشید رضوی‌رضوانی، مدرس، مشاور و محقق، در کارگاه تحلیل فیلم حکیم را با رویکرد تحلیلی بر شخصیت ابن‌سینا از منظر نه‌گانه ایرانی و انیاگرام بررسی می‌کند و به نقد آن می‌پردازد.

فیلم «حکیم» Der Medicus محصول کشور آلمان، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر نوآ گوردون نویسنده امریکایی، کارگردانی فیلیپ اشتولتسل، نویسندگی جان برگر و بازی بن کینگزلی در نقش ابن‌سینا است.

فیلم «حکیم» در شهر اصفهان و در آخرین سال زندگی ابن‌سینا در سال‌های هزاره اول میلادی (۱۰۳۷) اتفاق می‌افتد. راب کول بچه بسیار فقیر انگلیسی است که والدینش را بر اثر بیماری از دست می‌دهد و به علم پزشکی علاقه‌مند می‌شود تا بلکه بتواند از مرگ‌ومیر انسان‌ها جلوگیری کند. او مصمم به سفر به اصفهان و شاگردی شیخ‌الرئیس می‌شود.

این کارگاه ، ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد به نشانی، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک‌وی، بن‌بست رزاق‌زاده، ساختمان پارس‌استار برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه تحلیل فیلم حکیم می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۲۰۴۱۸۹۲، ۲۲۰۴۱۳۷۲ و ۰۹۱۹۰۰۷۰۶۰۳ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

اخبار مرتبط
اخبار پربازدید