loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
«چگونه روابط عاطفی را در مهاجرت مدیریت کنیم؟»
مهشید رضوی‌رضوانی، کارگاه «چگونه روابط عاطفی را در مهاجرت مدیریت کنیم؟» را با رویکرد شخصیت‌شناسی انیاگرام در ونکوور کانادا برگزار کرد.
مدیریت روابط عاطفی در مهاجرت

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد: این کارگاه با حضور دکترمهشید رضوی‌رضوانی مشاور، مدرس و محقق انیاگرام با همراهی بهار عابدی هنرمند، در سالن میتینگ روم در ساختمان رویال نورث ونکوور کانادا برگزار شد. شرکت‌کنندگان این کارگاه تعدادی از مهاجران ایرانی بودند. در کارگاه «چگونه روابط عاطفی را در مهاجرت مدیریت کنیم؟» ضمن توجه به پدیده مهاجرت در جامعه جهانی و جامعه ایرانی به‌ویژه مشکلات و چالش‌هایی که برای اقشار نوجوان، جوان و بزرگ‌سال دارد با توضیحاتی به مسئله روابط عاطفی قبل و بعد از مهاجرت پرداخته شد.

رضوی‌رضوانی در این کارگاه، با نگرش به سلسله نیازهای انسان و پاسخ‌گویی به آن، شکل‌گیری شخصیت را با رویکرد انیاگرام بررسی کرد و به مسیر این نیازها پرداخت.

او همچنین به چگونگی شکل‌گیری شخصیت با رویکرد انیاگرام در محیط جامعه مبدا و مقصد و آثار متعدد و متنوع این تعامل فرهنگی اشاره کرد و از رویکرد انیاگرام، نوع نگاه تیپ‌های شخصیتی به موضوع مهاجرت، ارزش‌های هر فرد را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

حاضران این کارگاه گروه‌های سنی مختلف و تحصیل کرده‌ای را شامل می‌شد که از جامعه مبدا با دغدغه‌ تعالی، رشد بیشتر و دست‌یابی به موقعیت‌های بهتر زندگی خود و فرزندان مهاجرت کرده بودند.

شرکت‌کنندگان کارگاه با طرح مسایل خود به نگاه منسجم با رویکرد انیاگرام رسیدند. در پایان نیز با همراهی بهار عابدی، به بیان احساسات با نگاهی به چالش‌های مهاجرت، نگرانی‌ها، شرایط و هیجانات خود با تلفیق حرف، رنگ و بازی با رنگ‌ها در بوم نقاشی پرداختند.

کارگاه حضوری «چگونه روابط عاطفی را در مهاجرت مدیریت کنیم؟» با رویکرد شخصیت‌شناسی انیاگرام، ۲۲ فوریه (پنجشنبه سوم اسفندماه) ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =

اخبار مرتبط
اخبار پربازدید