loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • اخبار
  • کارگاه «رفتارشناسی و تحلیل رفتار با رویکرد انیاگرام» به دوره ۹ و ۱۰ رسید
کارگاه «رفتارشناسی و تحلیل رفتار با رویکرد انیاگرام» به دوره 9 و 10 رسید
دوره 9 و 10 کارگاه «رفتارشناسی و تحلیل رفتار با رویکرد انیاگرام» با پایان یافتن نوبت هفتم و هشتم، با حضور روسای بانک سپه برگزار می‌شود.
رفتارشناسی و تحلیل رفتار با رویکرد انیاگرام

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد: دکترمهشید رضوی‌رضوانی مشاور و مدرس انیاگرام، مباحث مهم پایه رفتارشناسی و شخصیت‌شناسی و تغییر رفتار براساس انیاگرام در رشد فردی و کسب مهارت‌های ارتباط بین فردی را در این کارگاه تدریس می‌کند.

کارگاه آموزشی رفتارشناسی و تحلیل رفتار با رویکرد انیاگرام با سه هدف، «فهمیدن چگونگی شناخت خود و مسیر بهبود فردی متناسب با ریشه‌های رفتاری و عادات»، «روشن ساختن تاثیر ناخودآگاه فردی بر شکل‌گیری رفتار» و «مشخص ساختن راه‌های بهبود و رشد شخصی با توجه به ابعاد شخصیتی هر فرد» برپا می‌شود.

دوره ۹ و ۱۰ این کارگاه آموزشی با حضور روسای بانک سپه، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، ساعت ۸ تا ۱۲ از ۱۹ شهریور تا ۱۸ مهرماه برگزار خواهدشد.

انیاگرام، رویکردی نوین با پیشینه کهن و ریشه‌های شرقی، به‌ویژه متاثر از حکمای مسلمان ایرانی (نه‌گانه ایرانی)، در دانش روان‌شناسی تربیتی، شخصیت و مشاوره است. این دانش کهن که در طول چند دهه اخیر، علاوه‌بر حوزه روان‌شناسی، علوم انسانی، رفتار سازمانی، منابع انسانی و مدیریت همچون اخلاق، تجارت، سیاست، بازرگانی، وکالت و هنر سینما و تئاتر تا پزشکی را در برگرفته است به‌عنوان یک مهارت می‌تواند راهگشای خوبی در حل مسایل زندگی باشد.

آموزش‌ سازمانی در راستای همکاری موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد با دستگاه‌های دولتی صورت می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =

اخبار مرتبط
اخبار پربازدید