loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش تحلیل فیلم «دیوانه‌وار، احمقانه، عشق»

فیلم دیوانه وار، احمقانه، عشق

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد: کارگاه و نمایش فیلم دیوانه وار ، احمقانه، عشق با حضور شرکت‌کنندگان علاقه‌مند به دانش انیاگرام و سینما، ۲۵ مهرماه برگزار شد.

پس از پخش فیلم شرکت‌کنندگان به اظهارنظر درباره فیلم و شخصیت‌های اصلی پرداختند. هر یک از آن‌ها برای توصیف تیپ شخصیت‌های اصلی فیلم دلایل و شواهد خود را بیان کرد.

در این اظهارنظرهای مختلف فرصت مناسبی فراهم شد تا دانش انیاگرام به‌خوبی برای حاضران درک شود.

نقش اول فیلم و همسرش تیپ ۹ای هستند. با وجود آن که این دو تیپ ۹ هم‌نام هستند اما با هم تفاوت‌هایی دارند که نشان‌دهنده سطوح و لایه‌های یک تیپ است. البته نگاه ارزشی هر تیپ ۹ای با تیپ ۹ای دیگر می‌تواند فرق داشته باشد.

داستان با خطایی قابل توجه از سوی زن شروع می‌شود که موجب برهم خوردن زندگی این دو است. همچنین در فیلم شخصیت‌های دیگری چون تیپ ۳، ۴ و ۶ نیز نقش‌آفرینی کردند. روند رو به تغییر هر یک از تیپ‌ها در فیلم بسیار قابل توجه است.

فیلم دیوانه وار ، احمقانه، عشق درعین‌حال که موجب طنز و نشاط شرکت‌کنندگان شده بود، فرصتی را فراهم آورد تا موضوع عشق نیز به میدان کشیده شود.

علاوه‌بر شرکت‌کنندگان حاضر جمعی دیگران از دوستان در ایران و شهرهای دیگر و همچنین برخی از دوستان از آلمان و آمریکا نیز برنامه را به صورت لایو و استوری از طریق اینستاگرام دنبال کردند.

در این جلسه دکترمهشید رضوی‌رضوانی در تحلیل فیلم با رویکرد انیاگرام توضیحاتی ارائه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نه =

مقالات مرتبط
مقالات پربازدید​