loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کارگاه نمایش و تحلیل انیمیشن «۹» برگزار می‌شود

تحلیل انیمیشن 9 نه

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد، کارگاه نمایش و تحلیل فیلم و انیمیشن ۹ ، چهارشنبه ۲۵ دی ماه، ساعت ۱۷ تا ۲۰ با هماهنگی قبلی برگزار خواهدشد.

این فیلم انیمیشن، اکشن و ماجرایی ساخته شین آکر، محصول کشور امریکا در سال ۲۰۰۹ است.

دراگان ماکسیموویچ، ترنس استامپ، آتول فوگارد، وارن میچل، میکیکا دیمیتریه‌ویچ، دانلد سامپتر، بروس پرچیس، آرت مالیک، گریگوری اصلان و سامی تحصنی در این فیلم بازی دارند.

این اثر در سبک Stop Motion محصول کمپانی Focus Features به تهیه‌کنندگی Tim Burton ساخته شده است.

فیلم در موازات سیاره زمین و زمانی که انسان‌ها رفته‌اند اتفاق می‌افتد. دانشمندی در حال ساخت روباتی کوچک با پوشش کتان (شبیه پارچه‌ گونی) است و داستان با برخاستن روبات کوچکی در آینده شروع می‌‌شود. در طول فیلم، مخاطب از نابودی دنیا و انسان‌ها توسط ماشین‌ها و ربات‌هایی که توسط انسان ساخته شده آگاه می‌شود. به‌نظر می‌رسد در پایان دنیا جز برخی ربات‌های فلزی تنها چند ربات با پوشش کتان وجود دارند که آن‌ها نیز در هراس از ربات‌های فلزی زندگی می‌کنند. شماره ۹ نام آخرین ربات کتانی است که بعد از سال‌ها بیدار شده و به جمع این ربات‌ها پیوسته‌ است. این ربات در تلاش است تا دوستانش را نجات دهد و دلیل ساخت خود و دوستانش را متوجه شود. داستان انیمیشن ۹ پر از کلیدهایی است که باید توسط بیننده رمزگشایی شود.

7 پاسخ

  1. چرت‌ترین چیزی که دیدم همین اناگرام، کهن‌الگوها و … است. مردم را سرکار نگذارید. شخصیت شناسی زمانی ارزش پیدا می‌کند که انسان بتواند به خداوند برسد.

    1. متشکریم که سایت ما رو بازدید کردید.
      والاترین ارزش‌ها احترام به دیدگاه‌های متفاوت هست.
      خودشناسی اهداف متفاوتی داره که یکی خداشناسی است که شما ذکر کردید.

  2. البته در حال پژوهشی در حوزه تیپ‌های شخصیتی از منظر اسلام هستم. به‌زودی تحت‌عنوان کتاب چاپ و روانه بازار خواهد شد.
    منتظر بمانید…

  3. شخصیت‌شناسی اگر شما را وادار نکند تا نماز صبح بخوانید شخصیت‌شناسی سالمی نیست…

  4. از قضا بی شخصیتی معضل بزرگیه چون توجیهات زیادی میشه براش ارائه داد. اون شخصیتی که بخواد با پاچه گرفتن و تقبیح بی سندیت دیگران خودش رو علم کنه، دیگه جای حرف و سخن نداره.

    1. سلام
      متشکریم از ثبت دیدگاهتون
      باید بگم انسان بی شخصیت وجود نداره. بی شخصیت واژه‌ای هست که متاسفانه در سطح کلان از اون استفاده میشه بدون اینکه معنی درستی داشته باشه مثل واژه بی فرهنگ. همه انسان‌ها دارای شخصیت هستند و اونچه شما به عنوان تقبیح بی سندیت از اون یاد می‌کنید می‌تونه نشانگر فردی در لایه ناسالم شخصیت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =

مقالات مرتبط
مقالات پربازدید​