loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • اخبار
  • برگزاری کارگاه «مهارت‌های زندگی با رویکرد شخصیت‌شناسی انیاگرام »
به‌همت مرکز آموزش بانک سپه:
برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت‌های زندگی با رویکرد شخصیت‌شناسی انیاگرام»
موسسه فرهنگی ماه‌شید خرد دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی شخصیت‌شناسی با رویکرد انیاگرام» را با حضور مهشید رضوی‌رضوانی برگزار کرد.
هارت های زندگی با رویکرد شخصیت شناسی انیاگرام

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد: دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی با رویکرد شخصیت‌شناسی انیاگرام» به‌مدت ۱۶ ساعت برای کارکنان بانک سپه و با همکاری مرکز آموزش این موسسه مالی برگزار شده است.

مدرس این دوره دکترمهشید رضوی‌رضوانی، مباحث پایه شخصیت‌شناسی بر اساس انیاگرام در رشد فردی و کسب مهارت‌های ارتباط بین فردی را آموزش داد.

انیاگرام، رویکردی نوین با پیشینه کهن و ریشه‌های شرقی، به‌ویژه متاثر از حکمای مسلمان ایرانی (نه‌گانه ایرانی)، در دانش روان‌شناسی تربیتی، شخصیت و مشاوره است. این دانش کهن که در طول چند دهه اخیر، علاوه‌بر حوزه روان‌شناسی، سایر علوم انسانی همچون اخلاق، تجارت، سیاست، بازرگانی، وکالت و هنر سینما و تئاتر تا پزشکی را در برگرفته است به‌عنوان یک مهارت می‌تواند راهگشای خوبی در حل مسایل زندگی باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات از دوره آموزشی مهارت های زندگی و سایر دوره‌های آموزشی و برنامه‌های این موسسه می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۰۴۱۳۷۲ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 4 =

اخبار مرتبط
اخبار پربازدید