loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • اخبار
  • نشست «انیاگرام و متداکتینگ دو ضرورت مکمل در اجرای نقش»
با مشارکت موسسه ماه‌شید خرد و انجمن صنفی سراسری کودک و نوجوان خانه تئاتر برگزار می‌شود:
اولین نشست «انیاگرام و متداکتینگ دو ضرورت مکمل در اجرای نقش»
موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد نشست «انیاگرام و متداکتینگ دو ضرورت مکمل در اجرای نقش» را روز دوشنبه 15 اسفند در خانه تئاتر برگزار می‌کند.
انیاگرم و متداکتینگ دو ضرورت مکمل در اجرای نقش

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد نشست « انیاگرام و متداکتینگ دو ضرورت مکمل در اجرای نقش » روز دوشنبه ۱۵ اسفند در خانه تئاتر برگزار می شود.

نشست تخصصی انیاگرام و متداکتینگ با سخنرانی دکتر مهشید رضوی رضوانی مشاور و مدرس انیاگرام و دکتر قطب‌الدین صادقی نویسنده، کارگردان و مدرس دانشگاه، در خانه تئاتر برگزار می‌شود.

صدیقه حسن‌زاده پژوهشگر حوزه کودک و نوجوان دبیر این نشست خواهد بود.

در این نشست که با حضور جمعی اعضا انجمن‌های تخصصی کودک و نوجوان و بازیگران، اساتید حوزه علوم اجتماعی و انسان‌شناسی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد، قرار است موضوع دانش انیاگرام به عنوان تسهیل‌گر در شیوه بازیگری متداکتینگ و پرورش و خلق نقش توسط بازیگر بررسی شود.

انیاگرام، رویکردی نوین با پیشینه کهن و ریشه‌های شرقی، به‌ویژه متاثر از منش و آموزه‌های حکمای مسلمان ایرانی (معروف به نه‌گانه ایرانی)، در دانش روان‌شناسی شخصیت و مشاوره است.

این دانش کهن که در طول چند دهه اخیر، علاوه‌بر حوزه روان‌شناسی، سایر علوم انسانی همچون اخلاق، تجارت، سیاست، بازرگانی، وکالت و هنر سینما و تئاتر تا پزشکی را در برگرفته است به‌عنوان یک مهارت می‌تواند راهگشای خوبی در حل مسائل زندگی باشد.
هدف از برگزاری این نشست ترویج دانش انیاگرام و نه‌گانه ایرانی با رویکرد بینارشته‌ای به جامعه ایرانی است. در حال حاضر دکتر مهشید رضوی رضوانی در قالب نشست‌ها و دوره‌های آموزشی برای عموم مردم و برخی دستگاه‌های دولتی، مراکز علمی و دانشگاهی در تلاش برای معرفی انیاگرام است.

اولین نشست از سلسله نشست‌های معرفی انیاگرام با همکاری موسسه فرهنگی ماه‌شید خرد و انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان روز دوشنبه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت حضور در نشست می توانند از طریق لینک tookatheater این نشست را به‌صورت زنده از اینستاگرام دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =

اخبار مرتبط
اخبار پربازدید