loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

«چگونه با بحران و چالش‌ها روبه‌رو شوم؟»

چگونگی روبروشدن با بحران

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد: ششمین نشست دورهمی‌های روان‌شناسانه با عنوان «چگونه با بحران و چالش‌ها روبه‌رو شوم؟» با حضور دکترمهشید رضوی‌رضوانی، روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

هزینه ورودی ۵ هزار تومان و برای دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی رایگان است.

همیشه در هر زمان از زندگی همواره حالات، روحیات و شرایط ما دست‌خوش اتفاقاتی است که هر کدام به‌اندازه خودشان بار منفی یا مثبتی به همراه دارند. هر کدام از این اتفاقات اگر به‌درستی هدایت و به‌موقع درک نشوند می‌توانند تاثیر اشتباه و نتیجه نادرستی داشته باشند.

اما تشخیص و درک درست از اتفاقات نیازمند مهارتی است که بعضا ذاتی و در بیشتر مواقع اکتسابی است. به‌طوری که می‌توان با یادگیری مهارت‌هایی چون مدیریت کردن خودمان، روبه‌رو شدن با چالش‌های کوچک و بزرگ در زندگی، تا بالاترین حد توان شرایط و اتفاقات را به‌درستی پیش برد و نتایج مطلوب‌تری دریافت کرد.

در این نشست بنا داریم تا با هم اتفاقات و چالش‌هایی را که هر چند گاه، بین افراد یک جامعه و یا افراد یک خانواده مشترک هستند و نیز می‌توانند حتی بحران‌هایی را در یک جامعه و چندین خانواده را شامل شوند را به اشتراک بگذاریم. تا در ابتدا میزان مشترک بودن چالش‌ها را بررسی کنیم و سپس همچون نشست‌های گذشته با کمک هم از دیدگاه انیاگرام بتوانیم از نظرات جمعی استفاده و به نتایج راهبردی دست پیدا کنیم.

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

مقالات مرتبط
مقالات پربازدید​