loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • فعالیت ها
  • نشست ها
  • دوره «خودشناسی با رویکرد انیاگرام» در اردبیل برگزار شد / درک کاربردی از تیپ‌های نه‌گانه انیاگرام
دوره «خودشناسی با رویکرد انیاگرام» در اردبیل برگزار شد / درک کاربردی از تیپ‌های نه‌گانه انیاگرام
دوره «خودشناسی با رویکرد انیاگرام» با تدریس مهشید رضوی‌رضوانی طی دو روز 25 و 26 آبان‌ماه در شهر اردبیل برگزار شد.
خودشناسی با رویکرد انیاگرام در اردبیل

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد: در این کارگاه دو روزه شرکت‌کنندگان از حوزه‌های علوم مختلف شرکت داشتند و با رویکرد انیاگرام آشنا شدند تا مسیر جدید و کاربردی بر خودشناسی خود و اطرافیان‌شان داشته باشند.

در این دوره کوتاه‌مدت که در شهر اردبیل برگزار شد حاضران به درک روشن و کاربردی از تیپ‌های نه‌گانه انیاگرام رسیدند.

در میان این شرکت‌کنندگان اساتید دانشگاهی حوزه‌های مختلف همچون روان‌شناسی و علوم معارف اسلامی حضور داشتند و نکاتی را در اهمیت رویکرد پویا و کاربردی انیاگرام و به‌ویژه توجه به ریشه‌های آن با عنوان نه‌گانه ایرانی مطرح کردند که رویکردی بومی و متناسب با فرهنگ جامعه ایران کهن و امروز ما است.

همچنین دکتررضوی‌رضوانی، مدرس، مشاور و محقق، در طول این دوره، نظر به بازتاب ویژگی‌های منش و خلقیات شرکت‌کنندگان، به شرح و بیان سبک شخصیتی مردم اردبیل با رویکرد انیاگرام پرداخت.

اشتیاق شرکت‌کنندگان در این دوره کوتاه، تداوم ارتباط برای برگزاری برنامه‌های متعدد بین موسسات فرهنگی هنری ماه‌شید خرد، مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناسی نیکان و شرکت آیلین مهر را به همراه داشت.

دوره «خودشناسی با رویکرد انیاگرام» طی دو روز، پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۹ و جمعه ۲۶ آبان‌ماه ساعت ۹ تا ۱۲، در سالن اجتماعات شرکت آیلین مهر اردبیل برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در پایان این کارگاه، از سوی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد که دارای اعتبار حرفه‌ای از انجمن بین‌المللی انیاگرام از امریکا است گواهینامه دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

اخبار مرتبط
اخبار پربازدید