loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کارگاه نمایش و تحلیل فیلم «ملاقات با مردان برجسته»

تحلیل فیلم ملاقات با مردان برجسته

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد، کارگاه نمایش و تحلیل فیلم ملاقات با مردان برجسته چهارشنبه ۲۷ آذر ماه، ساعت ۱۷ تا ۲۰ با هماهنگی قبلی برگزار خواهدشد.

«ملاقات با مردان برجسته» Meeting with remarkable men فیلمی درام از پیتر بروک است.

این فیلم سرگذشت‌نامه‌ای، محصول انگلستان سال ۱۹۷۹، با بازی دراگان ماکسیموویچ، ترنس استامپ، آتول فوگارد، وارن میچل، میکیکا دیمیتریه‌ویچ، دانلد سامپتر، بروس پرچیس، آرت مالیک، گریگوری اصلان و سامی تحصنی ساخته شده است.

جورج ایوانویچ گورجیف عارف و متخصص علوم خفیه غربی و مبدع مکتب راه چهارم (کار روی خود) در کتاب «ملاقات با مردمان برجسته» شرح ملاقات‌های خود را با افراد تاثیرگذار زندگی‌اش، کسانی که به او درس زندگی دادند آورده است. پس از مقدمه مشروحی درباره زندگی و تقابل انسان با پرسش‌های ظریف فلسفی‌اش تعریفش را از مردم برجسته آورده است. کتاب را با پدرش به‌عنوان اولین فرد برجسته زندگی‌اش آغاز می‌کند و از درس‌هایی می‌گوید که در زندگی از او آموخته است سپس از اولین معلمش که یک اسقف بوده، می‌گوید و بعد از آن از آدم‌های دیگری که به‌زعم او برجسته بوده‌اند و در تعریف از مردم برجسته جای داشتند و شرح ملاقات‌هایش را با این مردم تاثیرگذار نوشته است.

تحلیل فیلم ملاقات با مردان برجسته از طریق اینستاگرام به‌صورت لایو نیز پخش شد و علاقه‌مندان به دانش اناگرام شاهد تحلیل فیلم توسط دکتر مهشید رضوی‌رضوانی بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =

مقالات مرتبط
مقالات پربازدید​