loader image
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جلسه هیات عامل موسسه اعتباری کوثر با بانوان بانک

جلسه هیئت عامل موسسه اعتباری کوثر

فهرست مطالب

جلسه آنلاین دکتر غلامحسین صباغی جلسه هیات عامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با بانوان بانک، هجدم خرداد ماه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری ماه‌شید خرد به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه، دکتر غلامحسین صباغی جلسه هیات عامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با تقدیر از ایفای نقش بانوان در بانک و خانواده گفت: بانوان کوثر قلب سازمان هستند و سازمان بدون قلب قادر به ادامه فعالیت نیست.

صباغی با تاکید بر درخواست‌های بانوان بر مدار قانون و در حوزه‌های مختلف رفاهی اظهارداشت: درخواست‌ها و پیشنهادات ارائه شده به‌صورت جزبه‌جز مورد بررسی و برخی نیز تصویب هیات عامل را کسب کرده است.

 

 

صباغی ضمن توضیح پاره‌ای از فعالیت‌های ضروری دیگر در موسسه، اظهارداشت: با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری مجمع ادغام، هر چه زودتر می‌بایست برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده محقق شود تا بتوانیم در طرح ملی ادغام نقش موثری را ایفا کنیم.
دکتر ریحانه تمیزی‌فر مشاور مدیر عامل و نماینده مدیریت عامل در امور بانوان ضمن ارائه گزارش از وضعیت بانوان شاغل در بانک و تشریح نقشه راه امور بانوان، گفت: با توجه به شرایط و اجرای قوانین در بخش بانوان، خوشبختانه شاهد ایجاد روحیه نشاط و حس همدلی در بین بانوان هستیم.
در این جلسه دکتر مهشید رضوی‌رضوانی که به‌عنوان مشاور روان‌شناس و امور خانواده با موسسه همکاری داشت به ارائه مطالبی درباره نقش بانوان و به‌ویژه جایگاه بانوان جوان موسسه و نیازهای ضروری پیش‌رو و نقش چندگانه‌ آن‌ها در مجموعه پرداخت.
همچنین نمایندگان امور بانوان در استان‌ها درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در حوزه بانوان در جلسه هیات عامل مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مقالات مرتبط
مقالات پربازدید​